Gnäll & Feber

Jupps de e vad som kommer när Mio får tänder.. Lovely,, näää.. Shit hela morgonen skrek han,, jag var nära på att åka upp till sjukan med han asså,, han skrek och skrek,, Sen skulle jag ge han ipren för första gången han e ju 6månader nu,, men jag trodde de var som med alvedonen så jag gav han en hel.. 5min efter jag gjorde de upptäcker jag på förpackningen att de står en halv till 6månaders bebisar,, shit jag fick verkligen panik,, jag hade ju gett han de dubbla av vad han skulle ha!,, Ringde giftcentralen,, men de sa att de va okej bara jag inte gör de igen,, sen kom tårarna haha japp jag blev ju livrädd,, tänk om jag hade skadat Mio usch hade aldrig kunnat förlåta mig själv..=(
Mammas älskling lider med dig nåt fruktansvärt=(...
Jupp igår,, var vi ju hemma hos mamma på party=),, hehe Mio sov dock större delen av eftermiddan haha men de va ganska skönt ändå att kunna äta i lugn och ro och prata med mormor och kusinerna och min morbror=),, Fick presentkort av dem också,, på Gina haha så ännu mera kläder,, började rensa ut lite smått nu i garderoben haha kan behövas=),, Men det var mkt trevligt igår i alla fall,,
Sen åkte vi hem.. Mio ville inte somna vid 19 som vanligt pga han sovit heela eftermiddan haha men fick han att somna runt 19.30 i alla fall så jag och Jerry kunde mysa med våra räkor=) Mm riktigt gott var det=)
Spela på pappas gitarr e kul=) Kankse en blivande rock stjärna jag har till son=)
Jupp så dagen idag då.. Mio sov kanon inatt,, hela natten fram tills 5.45,, försökte göra som igår ge han mat så han skulle somna om,, japp gick kanon han sov 10min till haha=)..
Men sen började skrik kalaset=(,,  Han sov i omgångar i morse för han var så trött av smärta och feber=(,, Nu sover han igen,, men vaknar till då och då och skriker som en stucken gris.. varför ska han få så ont=(
Mm gungar för första gången ser måttligt road ut=) haha
Japp men så har jag vart och tränat idag med Body pump heja mig=) La på lite mer vikter idag,, och de va jobbigt kan jag lova haha kommer nog kännas imon haha=).. När ja kom hem stod lunchen på bordet,, kyckling med pesto pasta mmm Min älskling är en grym kock=)..
Sen åkte Jerry till jobbet=( Jobbar sent denna veckan de suuger,, men men the money måste la komma in.. Håller på att titta på bilbarnstol till Mio trodde de skulle vara billigare än den vi har nu men icke,, om man vill ha en bra får man ju lägga närmar 3000kr De e inte billigt med barn vill jag lova hehe..
Nää nu ska jag försöka slappa framför tvn,, och hoppas på no more skrik attacker hehe

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nej vi har samma mamma, hon kidnappade henne från sin pappa. Tänkte om mio och jerry bara försvann en dag och du inte visste vart han var i 17 år...

2010-04-12 @ 19:25:59
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Nanna

jag vet inte, alla säger olika när de kommer till just henne, mammas sida av min släkt säger att hon är underbar. hon träffade aldrig sina söner igen och hade inte råd som tom att betala för att hitta dom.



Pappas sida säger att hon var dum i huvudet och allt var de var..



men jag tror på mammas sida mer.. men jag kan inte vara säker då jag aldrig träffat henne

2010-04-12 @ 19:42:51
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0