Gäspar

Gäsp gäsp,, fyyy vad trött jag e idag,, undra om jag kommer klara igenom dagen levande asså.. Mio har drömt massa i natt,, usch hatar de,, låter såå hemskt de skriket.. började redan kl 22.30 när jag typ precis somnat in=(.. Sprang upp.. lugna ner han.. han inte ens vända mig om innan han skrek igen,, lugna ner han igen,, gick på toa,, han börjar skrika igen,, jag lugna ner han hehe ja typ så höll de på.. sen låg han och snyfta gör länge=(.. Fattr inte vad han drömde om vi var ju bara hemma igår,, inga nya intryck eller nåt men men.. Sen vakna han vid 3 och hade vänt sig,, även vid 4 och sen upp kl 5.45.. Så gäsp gäsp..
Sa till Jerry att jag måste få sova en hel natt till helgen,, när Mio sov inne hos oss,, då sov ju jag i hans rum på helgerna så Jerry kunde ta nätterna,, nu när JErry tar nätterna så e de ju jag som vaknar och får väcka Jerry,, så till helgen ska JErry sova på soffan och jag här inne med öronproppar mmmm längtar redan hehe=)
Idag ska Mio få välling,, han har ju fått ersättning med välling i nu de senaste dagarna och igår var de nästan bara välling i och de gick=) SÅ ska testa bara välling idag=)
Idag händer nog inte så mycket ska tvätta lite till och sen träna ikväll=) Om jag orkar hehe,, joo då måste träna..
Yee slappar in tha Babygym=)

Kommentarer
Postat av: L8

haha vilken skön ställning han har..

2010-04-19 @ 15:36:32
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0