Dessa nätter!!

Åhh klagar jag på nätterna igen,, men va ska jag göra då??? Ska jag ljuga och säga "Gud vad underbart de är att få springa upp 1g i tim sen kl 1.30 inatt",, Mm så underbart att knappt sovit 4tim inatt,, mm älskar de,, men NEJ de gör jag inte,, är snurrig,, ont i magen, mår illa,, fattar inte varför Mio håller på så här nu,, Han drömmde först vid 22,, sen fick jag sova till 1.30 sen var det kört,, sprang upp och ner som en dåre,, han rulla runt hela natten,, när ska han sluta med detta???? Bliiir gaaaalen,,
Vid 3 börja han gallskrika med,, han va hungrig men han brukar aldrig skrika utan bara visa att han e hungrig,, men inatt skrek han,, så jag fick gå runt med han medans Jerry gjorde flaskan,, Så Jerry har vart vaken sen kl 3 och jag sen 1.30 mmm underbart,,
Hoppas han e glad idag i alla fall,, Får ju fin besök idag och Lisa och Maya=)..
Jerry ska gadda sig efter jobbet så lär inte komma hem förens ikväll.. men idag blir de nog inge fredagsmys de blir nog sängen direkt när Mio somnat hehe

Kommentarer
Postat av: irina

I know how you feel. Känns som hela dan e förstörd när man inte fått sömn.

david har oxå börjat vakna till vid 2-3 tiden. så gjorde han bara när han var några månader så det det e störande att det ska gå tillbaka.

har hört att tänderna kan göra att det blir svårt att sova hela natten. vilket jag hoppas för egen del då david inte ens har spår av tänder än :P



oh well...

2010-04-23 @ 17:55:45
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0