Banken

Så förmiddan har gått på 2sek.. inte lika trött som i morse kanske beror på att jag svept i mig 2redbull plus en kopp kaffe haha=)
Mamma hade Mio på jobbet medans jag & Jerry var på banken,, de hade gött gör bra.. konstigt att barn aldrig gnäller med andra människor haha
På banken gick de bra.. de lura oss att börja spara till oss själva också haha,, nää men de e la på tiden,, vi är värdelösa på att spara men nu så haha=) Även Mios konto är nu öppnat=) Nån som vill bidra?? haha
Mitt paket från nelly kom idag,, men orkar inte ta på både mig och Mio och gå upp.. Får se om ja orkar senare,, de  e ju stängt imon så=(..
Mio e så himla rolig,, ja har gjort en jätte fin "sitt hörna" till han,, ni vet lagt ut en filt och lagt kuddar runt om,, men han älskar att ramla bakåt och han får ju inte ont för kuddarna ligger ju där.. så han slänger sig bakåt heela tiden och garvar,, hur fasiken ska man få han och sitta då?? Ska man ta bort kuddarna så han fattar?? haha nää de tänker ja inte gör haha men ändå hehe..
Usch nu känner jag tröttheten komma smygandes igen suck.. Ikväll blir de sängen tidigt om inte MIo vill ha en uppersittar kväll igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0