Ännu ett

Ännu ett träningspass avklarat,, dock kände jag mig inte alls sugen när jag väl kom dit haha,, så var typ trött i bena redan efter uppvärmningen,, konstigt,, förra gången var jag trött efter 30min och denna efter 10min haha,, jaja men jag körde på ändå=)
Köpte även Energy istället för red bull idag skall testa de imon,, den kostar bara 6kr redbull kostar ju mellan 15-22kr så där tjänar vi en slant om ja kan dricka energy istället=)
Mio somna jätte konstigt ikväll han låg knäpptyst i sin säng i 20min och bara titta sen somna han haha aldrig hänt,, gör skumt,, haha han kanske e trött på oss haha...
Somnade i pappas famn i veckan inte ofta de händer heller hehe sötnos=)
Nää nu blir de tv sen sooova=)

Kommentarer
Postat av: Clara

Naaaw vilken sötnos^^

Vad har du gjort i påsk då??

2010-04-08 @ 00:01:43
URL: http://innoncence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0