Ångest

Mm testade alla mina Jeans precis,, de sitter gör snyggt på bena och rumpan,, men magen fyyy usch nej,, fick redig ångest nu så på måndag börjar jag med påsar stenhårt,, vill inte se ut så här mera=(..
Rensade även ut typ hälften av alla mina jeans haha hade ne del vill jag lova.. ska slänga ut några på tradera tänkte jag=)..
Nu sover Mio,, han sover ganska oroligt så de blir nog en wonderful natt grrr hehe,,Fick precis reda på att Jerry e ledig fredag wiee fredags mys hela dagen=),, E de fint väder så ska vi till Slottskogen och gå och mysa,, om Mio inte skall vagnstrejka då vill säga hehe=)
Nää nu blir det den vanliga kvälls blogg läsningen innan tv tittande=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen

2010-04-12 @ 19:46:34
Postat av: L8

Om det blir gött väder nästa vecka så e de möjligt att de blir en liten mammafika om du e sugen :)

Har du facebook elle nåt istället så kan man tjöta där om du e sugen på att komma..

2010-04-12 @ 20:11:41
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0