2 år=)

God morgon!,, Japp idag sov Mio nästan 12 tim underbart sov från 19-5.30 fick mat somna om och sov till 6.45=) Lovely..
Japp idag är det min och älsklingens 2års dag=) Mycket har hänt på detta två åren..
Här e vi=) Bara vart tillsammans några veckor här.. Är och grillar och dricker vin med Lisa och David eller rättare sagt jag och Lisa drack vin haha en sjukt roliga kväll=)
Första midsommarn ihop=) Firades med Lisa, David, Jessie och Niclas=) Killarna stod för käket medans vi madammer satt och sola oss=) hehe,, 2,5mån hade vi vart tillsammans då=)
Första besöket hos Jerrys mamma och syskon nere i Skåne=)
Kräftskiva=) Jerry fick träffa alla mina underbara vänner=)
Första resan ihop,, till Thailand=) Bästa resan någonsin,, helt underbart,, håller på att spara till Thailand nu älskar det landet,, Har ju vart nästan överallt men Thailand slår allt=)
Första nyår ihop,, här var jag gravid utan att veta om det hehe,, 3v senare tog jag testet=)
Besök i Skåne igen=) Magen börjar synas=) 1år är det här=)
Skåne igen hehe,, nu är magen riktigt stor=)
Nu kom vår lilla gosse Mio=) Mina favvis killar=)
Familjen=)
Jupp så mycket har hänt dessa 2år,, de har vart de bästa åren i mitt liv=)
Kan berätta om min och Jerrys första riktiga dejt hehe,, eller a,, vi hade vart tillsammans i 1mån,, han skulle överraska mig med nåt,, Hade ingen aning om vad,, de enda jag fick reda på var att vi inte skulle sova hemma och att jag skulle ta med mig badkläder haha,, Min första tanke var,, vadå ska vi till åbybadet och simma eller? haha. Nää,, Men när kvällen kom,, så kom Jerrys kompis Mats och hämta oss.. Körde oss in mot stan,, hmm tankarna snurra vad kan de vara haha
Han släppte oss vid Kungsportsplatsen,, Och vi börjde gå upp mot Saluhallen,, Där ligger ju Hotel Avalon,, Och dit gick vi in,, hehe,, Jerry hämta en nyckel,, och v tog hissen upp.. Vi gick in i ett rum,, sååå Mysigt där hade älsklingen förbeställ Champagne och grejer,, och de var en svit med jacuzzi mitt i rummet haha aa om ni tänker sängen liksom så var jacuzzin typ brevid haha,, kändes riktigt lyxigt=).. Har aldrig bott på sånt fint ställe..
Sen åt vi jätte god middag på hotellet,, de va en riktigt rolig middag,, För de var ju ganska "fin" om man säger så.. och verken jag eller Jerry e ju speciellt fina haha,, Så när de kom med vinet så skulle vi prova smaka,, Och servitrisen började babbla om vart vinet kom ifrån och bla bla bla.. hehe,, Jerry såg så rolig ut när han skulle låtsas att han kunde viner,, han snurra sådär på glaset luktade och sen smakade,, jag fick bita mig i läppen för att inte brista ut i garv haha,, Men de va kul=),, Och helt underbart=).. Åt jätte god mat och drack vin,, Sen hade de ju pool på taket,, därav badkläderna,, men poolen han stänga=(,, Men de gjorde inget för vi hade ju jacuzzin på rummet hehe=)
Den kvällen/natten glömmer jag aldrig heelt underbart=)
Så 2år har gott och mer lär de bli=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej!

Var i Skåne bor Jerrys föräldrar :-)?



Tycker liksom man känner igen området där ni står på den bilden från Skåne :-P



fin första dejt ni hade hehe :-)

kram

2010-04-11 @ 16:29:31
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: L8

Grattis på eran dag :)

2010-04-11 @ 18:56:20
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0