Yes!

Yes då har man äntligen tvättmaskin då efter ett jäkla långt tag och några olyckor så e den inkopplad.. hehe ja ett tag trodde jag att de aldrig skulle gå.. denna lägenhet byggdes ju på 60talet så rören osv e ju inte så modernt va,, så pappa kunde inte hitta kranen man stängde av vattnet på,, så han tänkte att om jag lossar de snabbt och sätter dit slangen så kommer de nog bara lite vatten.. hehe mm visst

De dumma var bara att slangen inte passa på den bulten eller va det nu heter haha åhhh herregud de bara spruta vatten jag och gabban satt och as garva och pappa försökte blind som han blev då allt sprutade som en fontän upp i hans ansikte att skruva tillbaka bulten haha aa de va rikigt kul att se=)

Sen var det massa grejer som inte passa osv,, men nu är allt klart=).. men vi upptcäkte dock en annan grej,, vi har mögel under diskkon!! åhh blir tokig,, har ju försökt få detta kök från aa 60-talet att bli utbytt men de vägrar ju,, och nu har vi mögel,, har antagligen haft det sen vi flytta in men de e liksom inget jag tänker på när jag flyttar att titta efter,, aa så jag har i alla fall skrivit ett mail nu till dem så får vi se..

Blir bara så trött på allt,, har bara vart problem sen vi flytta,, skulle vilja köpa att radhus bara och flytta till nåt som man äger själv,,, då hade man ju liksom kunnat köpa ett nytt kök,, men orka lägga ut massa pengar på en hyresrätt...

jaja Elias kom hit också hehe han har blivit sjukt lång.. och som vanligt ville han spela sonic,, så jag satte Gabban på uppdrag att underhålla han=)



sötnosar=)..



hehe koncentrerad ohh ja=)

 

pappa sliter=) hehe synd att man inte hade kamran till hands när det var fontän där inne=)

nää nu ska jag titta på tv=) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0