wieee Melle glad=)

Jippi,, fick min fina t-shirt från nelly.se nu och vet ni den passa!!! okej den ska ju sitta pösigt de gör den ju dock inte nu men ändå,, sitter den ganska snyggt på mig äntligen nåt bra=) funderar starkt på att köpa fler finns i mer färger och såg även en annan modell nu,, de kostar inte så mycket heller=) hmmm

Vila - Kantana long top

här e den=) fin va?=) den finns även i dessa färger

Vila - Kantana long topVila - Kantana long top hmm,, men hitta även en annan modell som också var riktigt snygg,, och även billigare=) nämligen dessa;

Only - Letter Ex Boxy Long TopOnly - Letter Ex Boxy Long TopOnly - Letter Ex Boxy Long Top

snygga va=),, hmm åh nu kan inte jag bestämma mig,, den vita här är ju grymt snygg asså=) även den svarta,, men jag har ju typ bara svarta kläder,, hmmm

nu känner jag mig som en modebloggare hehe fast de e jag ju definitivt inte,, för jag tittar typ bara på prislappar när jag handlar haha.. men det är ju sånt hära man får roa sig med nu.. och sen blev jag så glad när nåt äntligen passa,, men peppar peppar jag har ju en tendens att svullna too double size ganska snabbt så jag kanske ska vara tyst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0