What to do??

Hejsan,, vad har jag gjort idag?? INGENTING!! jo just det tvättat en tvätt,, a de e vad jag gjort sen legat som en seg godis i soffan och bara tittat på de mest tråkiga programmen som finns,,måndagar e nog den dagen med sämst tablå asså.. Rost på Berns kommer kl 21.55 nåt vettigt i alla fall=)

Har fått några gissningar på födsel på tävlingen,, ni kan vara lugna ni som inte bor nära vinner ni så skickar jag chokladen=) haha.. För ni som inte gissat än är tävlingen nedanför här...

Datum som folk gissat är;

Linda; 30/9
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra; 4/10

vill ha lite fler på listan nu,, =) så gissa på..

Som vanligt visas ju alla vmas osv på nätterna,, och även detta årets VMA visades i natt,, så jag orkade inte hålla mig vaken,, trodde de skulle komma repris idag men icke=(.. Men har sett lite klipp bla Kanye West,, åhh vem tror han att han e,,?? Han skall alltid göra nåt gillar absolut inte han hans musik suger också,, låter samma heeela tiden,,,


http://www.lugaluda.com/2009/09/13/kanye-west-taylor-swift-vma-2009-kanye-west-taylor-swift-vma-2009-video/

kunde inte hitta klippet på youtube men titta på detta vad Kanye gör efter Taylor pratat en stund hehe helt sjukt..pinsamt..

Men sen det bästa var ju Michael Jackson tribute,, i slutet kommer Janet Jackson in riktigt bra=)

http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=71551&playlistId=141374&vid=436576

Jaja,, imon ska jag försöka få med mig karln till IKEA hehe håller ju på att dö av uttråkan om man e hemma från morgon till kväll,, men sen är de ju ryggen också,, men en liten vänna på IKEA kan man ju alltid stå ut med=)...

Resten av kvällen kommer nog bestå av samma ställning som hela dan,, liggandes utsalgen på soffan,, =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0