Vinter,,

Mm snart e de vinter,, ska be Jerry gå ner och hämta upp alla vinter skor och jackor,, gick in på Nelly.se nu som vanligt hehe,, och vad ser jag då,, min älskade Svea jacka som jag fick ha i 2v förra vintern,,

Mm helt sjukt,, förra året köpte jag och Jerry varsin vinter jacka,, Jag köpte min systers Svea jacka,, och de är ju ganska dyra,, har aldrig haft en jacka innan som kostat över 1000kr i stort sett (förutom min skinnjacka då).. Aa så jag var verkligen skit glad att jag kunde få en sån eller a köpa den då.. Men på nyårs afton blev båda våra jackor stulna,, heelt sjukt,, fick ha dem i 2veckor bara=(.. Så när kommer man ha råd att köpa en sån här igen??



Den jag hade var mörkblå jätte fin=(,, snft snyft.. fattar inte hur man kan stjäla så bara,, fick gå hem i klänning den nyårsafton,,

va bara tvungen att gnälla lite nu när man ser alla vinter jackor komma in igen..

Årets mössa får la bli denna då=)

Rut m.fl. - Bad 9 Hairday

hehe bad hair day=)

jaja fortsätta städa då,, var bara tvungen att "Fönster shoppa lite" hehe

Kommentarer
Postat av: AlexH

Åh vad kul :D hoppas det går bra med att föda! :)

2009-09-24 @ 14:00:00
URL: http://minialex.blogg.se/
Postat av: Lisa

Anmälde ni det stulet till era försäkringsbolag? Min kompis jacka blev stulen på en fest, en jacka som kostade 2000 kr och hon fick det på försäkringen. Fast vet inte om man behöver kvitto då fast det kanske din syster har kvar? kolla upp detta Melle belle, dock kan det kanske vara försent men gör det ändå :) så kan du ju köpa en ny om ni får pengar från försäkringsbolagen.

2009-09-24 @ 14:34:04
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0