Vill bort..

aa är så trött på detta nu,, känns som lägenheten aldrig blir riktigt klar,, trivs inte allas då det dyker upp nia problem hela tiden,, har sjukt ont just nu i ryggen, bena och magen,, är så trött på att vara gravid så jag spyr,, är trött på att höra att jag är så jäkla stor,, bli gravid själv då!! inte nog med att man ska gå upp massa i vikt och man känner sig som den fetaste flodhästen på hela jorden,, folk är ju tvugna att kommentera en hela tiden "vad stor du är" "är du säker på att de bara är 1där i" "ja men du är ju faktiskt riktigt stor" "oj ramlar du inte bakåt snart" mm jätte roligt med komplimanger verkligen,,

skulle bara vilja sätta mig på ett plan med Jerry och bara åka bort från lägenhet och allt...vill få ut min bebis och bara ligga och pussa på dig hela dan=)

är inte alls på humör just nu,, vill bara att Jerry ska komma hem,, känner mig ensam och uttråkad och deprimerad aa allt,, inget känns bra,, har inte orkat lyfta ett finger här hemma idag.. diskkon är överfull,, sängen obäddad (ja klockan är 22,10 nu men jag hade ju kunnat bädda den i morse) ligger verktyg i hela köket sen pappa var här,, jag har verkligen ingen ork till nåt....

Åhh längtar såå tills du är ute min lille bebbe,, för de första kommer jag ju äntligen få träffa dig och pussa på dig,, men även kan man få återgå till sitt vanliga ja,, läste förut på min familjeliv att jag nu vart gravid i 254dagar fattar ni??? de e sjukt länge asså,,

nää nu ska jag väl inte göra er deprimerad oxå,, så ska fortsätta se på So you think you can dance,, de e ju final idag=)

puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

taxk! 199kr. men köpte ett par converseliknande skor för 199 också så fick båda för 300 =)

2009-09-02 @ 22:24:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: lisa

Svara på dom dumma kommentarerna "jag är gravid vad är din ursäkt" :)

2009-09-02 @ 23:20:31
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gumman min.. Du ska inte må såhär dåligt. Du é jätte fin. Och dom som komenterar e bara vundsjuka för att dom själva inte e gravida. Bättre du komemr hit på kvällarna så du inte sitter ensam och mår dåligt. PUSS

2009-09-03 @ 07:33:55
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Anna

De går framåt, lite sakta!

Å sen e de inte du som e stor, de e din mage för där inne ligger det finaste som finns! De e vackert med en blivande mamma så tro inget annat! Men kan kanske förstå att man känns som en "flodhäst". =)

2009-09-03 @ 10:50:56
URL: http://annahaeggblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0