v38 idag=)

Hallojsan,, Japp går man in i v38 nu då=) hade sista föräldrargrupps mötet idag,, pratade om amning och fick se en film,, aa de var väl typ det hehe,, Annars har jag som vanligt super ont när jag går ska prata med min BM imon,, Skulle ju egentligen på MVC besök idag på eftermiddan men min BM var sjuk så jag får gå till den andra imon istället,, får se om de går lättare att mäta magen imon då hehe

SKulle ställa mig på vågen där idag men den funkade inte hehe de var väl tur det=)

Såg roast på berns igår haha så jäkla grymt va,, haha skratta som aldrig förr,, hade lite svårt att somna sen för jag var så uppspelt hehe Här e ett klipp från igår hehe=)



Hopp sen är älsklingen jätte sjuk idag,, jag tyckte egentligen inte att han ens skulle gå med på mötet men envis som han var gick han snörvlandes med och satt och såg ut som sju svåra år under hela mötet.. Så han e hemma idag,, de e bra tycker jag,, han fattar ju inte att man blir inte bättre om man jobbar,, man måste vila,, så nu ligger han där inne i sovrummet,, Sen vet ju alla hur karlar blir när dom är sjuka ojojoj a ja de e väl bra att jag får lära mig lite om barn innan våran bebis kommer=) haha

Nää sen vill man ju inte att han ska vara dunder sjuk när bebisen kommer,, så nu måste han vila så han blir frisk nån gång..

Köpte frästen de där coola tavlorna,, hehe de blev 2 vi kunde inte hålla oss,, de skulle ju aldrig komma in igen och var typ halva priset på dem på Bolagret,, as coola e dem,, ska lägga upp bilder sen även på magen=) hehe

nää nu ska jag nog krypa ner brevid min sjuka man,, han smittar aldrig mig konstigt nog hehe,, och jag smittar aldrig han de e nåt skumt där asså.. men de e ju skönt det så man slipper ligga båda sjuka=)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh jag glömde se det igår :( åh nu börjar det närma sig bebis:D

2009-09-08 @ 13:51:16
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0