Trött jag? Hmm det är jag väl aldrig,,

hehe mm shit,, är helt slut nu,, tog disken precis de va inte så mycket men är helt slut,, precis som jag vart på ett gympass shit asså,, benen värker som fasiken..

Hmm prata precis med Linda hehe ovanligt?? hehe nää,, men a hon ska ju gå ner i vikt nu då rå.. och ville ha tips osv,, så prata vi om alla jäkla metoder GI osv,, asså de e bara skit,, jag försökte på mig den där GI dieten en gång,, köpte en GI bok pch bytte ut alla produkter hemma till de där konstiga som jag nu inte komme rihåg vad de heter qunioa eller nåt wierd,,

aa visst gör kul,, en vecka.. men hur kul är det liksom och sitta och räka kolhydrater och fett och allt asså de e bara sjukt,, för då måste man ju hålla på med det hela livet sen,, hur roligt är det??,, Man ska på dejt liksom killen har stått och lagat as gott käk,, o så bara "Nej tack de e för mycket kolhydrater här i" åhh aa tycker alla dieter är skit fattar inte varför folk e så dumma så går på det..

Det bästa är helt enkelt att äta normlat.. man vet väl vad som är nyttigt och inte.. skippa såsen då liksom,, eller läsken,, små ät inte,, skippa godiset,, hur svårt kan det vara?? Och såklart röra på sig,, sen kan man ju alltid fuska med påsar ibland om man ska göra nåt spec hehe,, men de är ju bara i 2v,,, men GI och Atkins och allt vad de heter är skit,, de tycker jag i alla fall.. men de e väl upp till var och en om de vill ha ett tråkigt liv och bara sitta och räkna och tänka sig för jämt och ständigt..

Prata med älsklingen förut också,, vi prata om hur mysigt det kommer bli sen i Jul., första julen med en liten bebis,, mm kommer bli helt underbart,, men nästa år kommer nog bli mer kul,, när man kan baka pepparkakor med han osv,, hehe sen sa vi detta är la sista julen vi kan njuta av julklappar för sen kommer han den lille få allt,, så vi kommer sitta där med en ynka julklapp var och han en hel hög haha men det är väl så de ska vara va=) Barn ska skämmas bort lite tycker i alla fall jag..=)



här e mammas älskling=) i v18=).. du kommer bli den mest bortskämmda i hela världen,, hehe vet ni varför?? joo för våran släkt är nog störst i hela Sverige haha

han kommer få

2mostrar
1morbror
3fastrar
2farbröder
2gammel mormödrar
1mormor med plast morfar
1morfar med plast mormor
1farmor med plast farfar
1farfar
1gammel farmor och farfar
1gammel morfar

plus 4st plats moster/faster/morbröder haha m.m.m.m säger jag bara=) har ju släkt större än jag vet inte vad.. vi var ca 50sammanlagt och då e de bara den nära släkten hehe..men de e kul=)

Vi har i stort sett bestämmt oss nu i alla fall det blir nog Mio Philip Belin han ska heta.. Philip efter min morfar=).. Jerry kan inte bestämma sig vilket namn han vill lägga till så antigen blir det bara Philip eller så kommer han med nåt sen.. Så gojtingen får samma initialer som mamma M.B yeee=)

Nää nu ska jag duscha.. puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Tror minsann det är en gammelmormor han får på jorden....och en gammelmorfar i himmlen!

2009-09-22 @ 14:13:51
Postat av: Melissa

jo klart=) men han får ju 2st gammelmormödrar Jerrys mormor med,, och 1gammel morfar på jorden också Jerrys morfar,,, men klart han ska ju heta Philip i andranamn=) så morfar kommer ju alltid finnas där=)

2009-09-22 @ 14:19:32
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Yoyo

Hello gumman :)

Tänker du amma Mio? Så länge du gör det så skall du inte banta eller dieta dig för då frigörs det en massa toxiner som går ut i mjölken....inte bra!

men det är som du säger, bara man rör på sig och hoppar över godiset så går man ner alldeles lagom...fast då gäller det att ha tömt skåpen på allsköns gotter för när suget väl kommer sen är det svårt att låta bli ;)

Kramisar

2009-09-22 @ 18:23:27
Postat av: Melissa

ja jag ska amma,, nej klart jag inte ska gå på diet då,, eller a diet och diet jag tänker ju sluta med allt gott dirket godis, kakor o sån skit,, så de e väl diet i sig haha,, ska helt enkelt bara leva nyttigt och röra på mig som satan,,, för vågen idag visa fan ingen rolig siffra haha

2009-09-22 @ 21:10:57
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0