Thaimat=)

Halloo.. aa mår lite bättre idag i alla fall i psyket hehe,, men vakna med världens skallebank och mår illa som f*n,,

Är väl så när man är ensam på kvällarna och tankarna bara börja spridas iväg=(,, men älsklingen kom ju hem vid tolv då gjorde han mackor till mig och låg och pussa på mig då blev det bättre...

Men som sagt har sjuk huvudvärk idag och mår pyton,, känns nästan som jag håller på att bli sjuk också=( inte bra,, får hoppas det går över=)...

Jupps pappsen var här i morse och fixa de som läcket på tvättmaskinen så nu har jag tvättat min första tvätt=) wieee älskar min nya tvättmaskin.. den låter typ ingenting och nu luktar de gott sköljmedel i hela lägenheten.. Men killar e så roliga hehe.. ja sa till Jerry åhh den låter typ inget.. men såklart den låter lite grann hehe går ju liksom inte att göra en knäpp tysy tvättmaskin.. men så när jag satte på den så titta Jerry frågande på mig "Vadå tycker inte du den låter?" haha åhh blir tokig.. sen när den centrufigerade  så sa han"Nu låter den ju" men seriöst vi tvättvana kvinnor kan intyga att denna maskin är jäkligt tyst haha..

Sen åter till möglet,, kvartersvärden var här,, det var inte mögel som tur var,, utan de va den jäkla rörläggarn som vart här som kapat röret och så har de skvätt upp svart skit,, men sen läckte ju kranen så han fick byta ut den i alla fall.. men nu funkar allt=)

Eftersom jag var så nere igår så lova älsklingen mig Thaimat idag=) så snart ska han åka iväg och köpa det mmm gottit va=) Älskar thaimat skulle kunna leva på thaimat hehe=)

Imon e de äntligen fredag igen=) Veckorna går ändå ganska snabbt även fast dagarna känns långa=).. I helgen blir det fullt upp som vanligt... hmm undra om man kommer få nån lugn helg innan bebben är här.. tveksamt asså=)

På fredag slutar ju Jerry vid 7 så då blir de väl lugnt,, på lördan är det Thildas dop,, och på söndan ska jag fixa min ögonbryn hehe känner mig som en i sex and the city hehe.. har aldrig fått dem i ordning gjorda av någon så innan ska blir kul=)

Nu är jag hungrig ska skicka iväg min underbara man=) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0