Tävling

Vinn ett namn smycke klicka här; Butik Stylish


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej är det så länge sen nu :S Då håller jag tummarna för att det ska sätta igång vilken dag som helst :) Fast det verkar inte funka så bra med mina lycko önskningar då jag har en kompis som skulle haft den 17 september och hon har fortfarande inte fått. Hon har varit öppen 3,5cm sen i slutet på augusti. Men jag försöker med mina lyckoönskningar änå :D Någon gång måste de väl funka ;)



Jodå de är bra med mig, sammandragningar som f*n varje dag och mensvärk så man börjar bli van tycker jag :)



Om du själv gissar, tror du han kommer innan din bf eller efter?? Jag håller iallafall tummarna att han kommer innan bf för dig :)

Kram

2009-09-23 @ 16:50:25
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0