Stan,,,

Jupp,, sa ju att jag skulle ligga inne idag,, men icke,, Jerry övertala mig att gå med till stan för jag behöver tydligen "D-vitamin" haha.. Han ska in och byta ps3 spel till nåt nytt "as cooolt" haha nu har han suttit framför tvn i 3tim haha orkar man det?? pang boom pang,, mm underbart att man snart ska ha två pojkar i huset haha..

Nää medans dem e inne i sin spel butik tänkte jag titta lite själv orkar inte stå där inne bland alla spelen.. mitt favorit spel är Super Mario men de finns ju såklart inte till ps3..

Sen ska vi åka förbi Jerrys moster och hämta spjälsängen,, den ska vi ha sen i barnrummet när bebben blivit lite större,, han ska ligga i vaggan först... Ja då kansek vi kan få träffa hans små söta kusiner hehe... de ska ha gått bra med dem Kajsa pratar ju fortfarande lite kinesiska haha men de blir bättre och bättre=)

Yeye nu ska vi väl åla här då=) hoppas en liten promenix i stan kan få älsklings bebis att vilja titta ut=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0