Städat,,

Hallojsan,, upps allting dog hemma Tvn och datan vad gör man då?? hehe joo städar,,=) Jerry låg såklart på soffan och titta på film hehe jag har diskat, dammat och damsugigt=) tänkte även svabba golvet,, men Jerry sa till mig att ta de lite lungt så hjälps vi åt i helgen istället med en riktig stor städning=)

Har legat och vilat en stund på soffan nu gott,, men de e så jäkla varmt ju känns som man e i klimakteriet hehe Jerry fryser och jag svettas hehe,, Men nu ligger han i ett varmt bad,, hoppas han mår bättre så han kan gå med om 1tim till MVC,, Sen ska vi åka och köpa 17again med Zac Efron hehe den släpps idag=).. Ville ju se den på bio,, men just den dan vi skulle gå sluta de ju visa den=(...

Kollar på förlossningskliniken nu på 4,an men det känns som jag sett alla avsnitt nu hehe vissa har jag ju sett 2gånger hehe känns som jag kan det där nu,, men de e faktiskt lika kul varje gång,, Känner mig faktikst inte ett dugg rädd inför förlossningen,, konstigt trodde jag skulle göra det,, men jag känner just nu ut med dig bara de får göra hur ont det vill för nu vill jag träffa bråkstaken i magen=)

Blir nog ingen 090909 bebis,, får i alla fall inte föda förens efter kl 21.00 har jag fått stränga order om haha=).. Får se om Jessie kanske får sig en present imon istället hehe,, hon fyller ju imon och vill att bebben ska komma då=)..

Så nu var även helgen planerad hehe,. På fredag ska jag fira Jessica då,, de ska ut så jag är väl bara med på förfesten eller rättare sagt jag ÄR bara med på förfesten hehe.. På lördag ska vi först stor städa=) Sen hem till Linda och Jimmy,, Hmm söndan tror jag inte är uppbokad än,, men det kommer väl det med=) hehe

Nu ska jag duscha puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0