Städar, tvättar,, fixar,,,

Yes,, nu blev håret äntligen bra i alla fall.. färgade ju det igår men eftersom jag typ hade miljontals med olika färger i håret blev de lite konstigt på vissa ställen hehe,, så jag köpte en mörkare färg,, hehe nu ser de nästan svart ut ändå men nu e de ju blött så de blir säkert lite ljusare när de torkar=)

Yes så har man städat lite också,, köket i alla fall,, kommit halvvägs i sovrummet,, hehe tagigt av alla sängkläder=) Och vad tror ni man hittar där?? joo massa sockar från gubben som ligger ihop knöklade åhh killar och strumpor och kallingar asså.. okej kallingarna sköter han ganska bra,, de lägger han i tvättkorgen,, fast han frågar alltid innan,, om de ska i mörk eller ljust haha=).. Men STRUMPOR!!! blir tokig de ligger överallt och i små bollar såklart.. Hädanefter skall jag inte knökla upp bollarna utan han får ha blöta sockar=) haha sen har man satt på en tvätt i den underbara tvättmaskinen=)

Fick ett sms och darlingen förut,, hehe känner att jag verkligen varierar med vad jag kallar han,, men just nu e han en darling för han ska köpa Thaimat med sig hem wiee=) Love Thai foood=)

Sen måste jag fixa 2st naglar som jag paja igår hehe,, ja kan ju som sagt inte sitta still så att sitta och titta på när nagellack torkar de går inte,, tiden står ju still,, så igår när jag var klar med min french menikyr så beundra jag nagalarna i 2sek sen var de upp och fixa nåt och poff så förstördes två,, orkade inte fixa dem igår,., inget tålamod hehe,, så får ta de idag=)..

Nää får la slänga på lakan i sängen nu innan darling och Putte fnasket kommer hit=) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0