Soffpotatis

Halluu,,, ja vad har man gjort sen sist..?? legat på soffan mm,,, kommer seriöst knappt upp när jag lagt mig ner får så jäkla ont under själva magen,, har haft de nu i flera veckor de blir bara värre och värre.. när jag fråga på MVC sist sa de att de är för bebisens huvud ligger där och trycker och för att magen e så stor.. men ska de verkligen vara så här?? kommer seriöst inte upp de gör så jäkla ont när jag rör mig var nära på att börja stört lipa förut av smärta,, nää ja får fråga på MVC på onsdag,,

För tänk om ja ska ha de så här och så går jag kanske över,, med tanke på att de blir bara värre och värre så kommer jag absolut inte kunna komma ur sängen om 2veckor eller 1vecka till och med gör sjukt ont,,

Hopp regn igen ja va roligt,, de som vi fått så lite av i sommar,,,

Sen ska jag försöka skriva mindre om Jerry här haha han blir så ledsen när han inte får berätta för folk vad han gjort på dagarna för jag redan skrivit det här haha=).. men de riktigt rolga grejerna kommer jag såklart skriva här haha,, Men älskling du kan vara lugn,,, hädanefter kommer allt handla om MIG mohahaha=)

Nää nu ska jag se på Miami INK puss

Kommentarer
Postat av: Linda

IRONI Melissa =)

2009-09-07 @ 20:26:38
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag är nyfiken hur du fixat desigen på din blogg med bilderna längst upp!

2009-09-08 @ 08:40:27
Postat av: Melissa

hej,, ja ladda ner programmet picasa och gjorde en design där,, sen tog jag hjälp av en blogg som heter designblogg eller liknande,, hon/han finns med på topplistan här på blogg.se där står de massa bra grejer=)

2009-09-08 @ 11:31:14
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0