Shopping i 3tim, sen stark mat,,,

Ja nu har jag nog gjort allt som står i min makt för att få ut dig,, Kl 10 var vi inne i stan,, lika bra att vara inne tidigt när de e löne lördag=).. Vi gick i stan i ca3tim,, hitta massa fint=) så nu kommer jag i alla fall ha lite nytt när han kommit ut=).. Fick äntligen köpt mitt underbara armband från Fiorucci,, hade velat ha svart men de var slut så fick bli mörk brunt men de e grymt snyggt=).. Lägger upp bilder sen=)..

Måste sätt väldigt kul ut idag då Jerry hela tiden fick gå 3meter famför för jag e ju inte dirket snabb av mig hehe,, som sagt var där inne i 3tim,, men gick bara till 7olika affärer tror jag hehe jupp de e va man hinner med när man gungar sig fram,, hehe

Fick mycket kommentarer idag av folk som jobbade i affärena "Gud va mysigt det ser ut" mm visst grymta jag som en gris hehe,, "Men de kan inte vara långt kvar" nej helst igår svara jag hehe,, aa mycket blickar får man,, Men ibland undrar jag vad folk tänker med,, liksom dom ser att jag är höggravid men ändå ska de fram just där jag står och säger "Ursäkta" de e ju inte dirket så att jag kan dra in magen,, åhh blir galen ibland,, ska fasiken börja köra störst går först nåsta gång jag är ute,,,

På väg till Thai resturangen stoppas vi av polis,, då kommer det ett demostartions tåg,, de demostrerar mot EU,, asså de fattar jag inte heller,, orka lägga ner sig energi på att gå ett jäkla tåg??,, Asså okej om man typ för ihop 20 000pers eller nåt,, men detta tåget var kanske på 100pers,, asså seriöst,, 100pers demostrerar ja men visst då går vi ur EU eller vadå?? Aa folk e riktigt knäppa ibland,,

Sen blev det då THAI mat stark mat hihi,, kan ju då också säga att sammandragningarna idag inte vart och leka med,, har ojat mig och pustat och stönat när jag vaggat mig fram genom stan att folk har nog undrat hehe,,

Ikväll blir de i alla fall Bingolotto hehe jajamänsan,, ska man ändå skaffa barn så kan man la bli gammal med en gång?? hehe,, Älsklingen har blivit tillfrågad av typ 6pers nu om han ska med på hockeyn,, men han ville inte läman mig ikväll,, så gullig e han=),, men jag har sagt att han får gå,, men han va så nervös i torsdag på konserten att han inte ville lämna mig igen hehe=)

Hopp undra om detta hjälper nu då??,, Har reglebunda sammandragningar typ var 10min kanske kan vara nåt?? Nej vill inte hoppas,, men om inte detta hjälper idag så ger jag nog upp helt då kommer jag krypa under täcket och ligga där och sura tills han kommer ut,,

Lägger upp lite bilder sen,, nu ska Jerry ha modevisning för mig med hans nya kläder=),, oo that sexy little thing=)

Måste berätta en gullig grej också.. Elias ville vara med i tävlingen han gissade 19juni hehe hans födelsedag=) haha

Kommentarer
Postat av: veronika

ÅÅÅ va spännande hoppas att det händer något i natt!

Jag har haft som mensverk någon vecka nu hit och dit men idag är det värre och ont i korsryggen som fan.. hoppas också att det är ett tecken! vore häftigt om man prickade in BF =D

2009-09-26 @ 17:42:03
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0