Shit!!

Hehe nu stiger det 54personer har läst min blogg idag=) Jag måste vara en fruktansvärt rolig person=) aa jag ligger ju lite i lä med blondinbellas typ 50 000 eller nåt men akta dig för här kommer Melle den stora,, aa bokstavligt talat=)

Är riktigt nöjd med mig själv idag,, inte helt klar,, men har städat köket, toan,, håller nu på med sovrummet,, har slängt in en tvätt och håller på att bädda rent i sängen=).. Mmm älskar doften av ajax och sånt,, hoppas älsklingen blir glad när han kommer hem,,

Han sa i o för sig igår redan "Tack för att du håller ording här hemma" och då va de inte så städat enligt mig då hehe.. men jag blev faktikst rikigt glad att han sa så,, då får man den där extra energin som man kanske saknat innan=)

Har även hunnit gå igenom alla räkningar, mindre kul,, men vi har nog råd att äta denna månaden med=) om vi kommer hinna det vill säga med bebis och allt=)..

Sen måste jag bara säga att The voice på morgonen e så jäkla kul,, tittar på det på TV varje morgon,, och varje torsdag är ju min stora idol där Katrin Zytomierska där åhh hon e så grym,, här e lite klipp..

 




Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om min nya höstdesign? :-)

2009-09-24 @ 16:01:44
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: AlexH

Åh vad glad du gjorde mig nu!!! :)

tack så jättemycket :)



Jotack, jag har fått höra det men jag tycker inte om det alls.. När man har mitt hår hatar man det , vill jag lova :)



Hoppas allt går bra med barnet i magen & jag skulle också ha städat idag.. :/

2009-09-24 @ 17:00:30
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0