Saker jag längtar tills,,

Aa sitter och tittar på när baby spelar ps3 göör kul,, och tänker på allt jag längtar till,,

Jo det första är ju såklart att min lilla älsklings bebis skall komma ur magen=) så jag får gosa och lukta på han hela dagarna=)

Sen längtar jag till alla trevliga höst promender med vagnen och goa vänner som skall göras varje dag=)

Sen längtar jag tills jag står på gymmet och svettes igen=)

Sen tills jag får min gamla kropp tillbaka och blir rörlig och snygg=)

Få ha på mig jeaans!!! gick igenom mina gamla jeans igår då jag lagt undan dem under graviditeten men nu är det fram plockade och bara väntar på att få användas igen..=)

Läntar tills att slippa alla smärta över allt,,

Längtar tills jag kan shoppa normala kläder igen=)

Längtar tills 20feb hehe för då ska mammi göra stan med sina gosiga vänner för första gången på över 1år hehe,, om de inte blir nån gång tidigare,, men hade planerat att amma i alla fall 5-6mån=)

Längtar även till Julen,, första julen med min son... åhh ska verkligen bli super mysig=)..

Ja massa jag längtar till så om herr Belin där inne har lust att komma ut snart så mamma Belin kan göra allt detta så skulle jag bli super duper glad=)...

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0