Sååå kan du komma ut nu??

Shit nu har 67pers läst bloggen hehe,, men de e ju kul=)..

Så nu har jag fasiken vart duktig

*diskat
*dammat
*plockat undan
*tvättat
*hängt upp tvätt
*renbäddat
*dammsugit
*svabbat golven
*gått igenom räkningar
*lagat mat

har rört på mig heeela dan,, nu får du fasiken komma ut asså,, om han inte kommer i natt,, ska jag och Jerry göra ett försök till lång promenda imon hehe,, tror dock inte de kommer gå får jag har så ont i min rygg att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Jerry har suttit och masserat och tryckt men de blir inte bättre,, och mina knän nää de kommer gå av snart,,

Nu har i alla fall han åkt till Stickey på konsert och jag sitter här ensam igen hehe,, men men han får väl passa på att hitta på saker nu för sen blir de nog inget på ett tag=)..

För mig blir de nog bara soffan ikväll,, kommer dock inte så mkt bra,, IDOL kommer ju såklart=) men annars verkar de sten dött på TV fronten=(..

Just de jag Jerry har nu bestämt sig för ett till andra namn till bebben,, Så han ska nu hete Mio Philip Joakim Belin=) Jerry heter ju Joakim i andra namn..

Nää om man ska in i duschen nu också hehe inte hunnit de idag än, haha går inte lika snabbt som innan att städa av någon märklig andledning=)


Kommentarer
Postat av: AlexH

åhå, jag missa idol. var det bra ?

Oh när bebisen har kommit vill jag verkligen se, får bara se till att kika in här och minnas det!



Tack igen för din fina komplimang och du ska veta hur galen jag är i fjärilar och jag ser att du har en på magen, den får du många komplimanger till av mig :D

2009-09-24 @ 22:04:02
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0