Rastlös...

Aa hoppar upp och ner ur soffan som en kanin,, e så rastlös,, har plockat och plockat i lägenheten,, plockat saker som inte ens finns känns det som,,, har väl en sån där städnoja dag som alla gravida får ibland..

Sen har jag verkligen svullnat upp till max,, så de får bli rosa foppa tofflor på Thildas dop hehe,, kommer inte få på mig nåt annat haha..

Prata precis med Jerry han har börjat få ont i halsen,, inte bra=(,, Hoppas inte han blir sjuk nu,, skulle vara jäkligt typiskt om han blev sjuk så får han där inne för sig att komma ut så ska Jerry då som beter sig som en gravid kvinna när han e sjuk,, stå brevid haha kommer gå gör bra..

Killar när de e sjuka asså,, sen tror ju Jerry att han har alla sjukdommar som finns när han e dålig,,"känn här" "va e detta" osv osv och jag ska ha två killar nu ojojoj hehe..

Har tryckt i mig 3st apelsiner idag har haft sånt sug för de idag konstigt,, mina sug varierar från dag till dag hehe.. men de måste alltid vara nåt kallt,, jag har apelsinerna i kylskåpet för annars tycker jag inte om dem haha

Imon blir de upp tidigt,, för Jerry börjar halv 1 och jag måste göra lite ärenden på torget innan,, sen ska jag försöka göra carbonara igen hehe blev ju lite misslyckats sist hehe,, men nu ska jag lyckas=) Sen blir de nog sängen tidigt,, för lördagen blir ju fullspäckad med saker=)

Hopp vad ska jag ge mig på att göra nu då??.. Städa min garderob?? finns ju inget på TV nu,,, Just de Idol börjar ju nästa vecka haha de ska bli kul.. älskar uttagnigarna när alla gör bort sig haha.. Kommer massa bra nu i höst ju=).. Fast undra om man kommer få sitta framför tvn i lugn och ro hehe skulle inte tro det=)..

Yeye,, ska studsa ur soffan igen och se om de finns nåt jag kan hitta på=)

Pussss

Kommentarer
Postat av: gabban

jag kommer i dag du har väl inte glömt det!?

2009-09-04 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0