Playa del sol

Usch vad besviken jag blev,, såg nya säsongen av Playa del sol nu,, och de har bytt ut Josefin Bornebusch och Saga Gärde,, asså Josefin var ju en av de roligaste karaktärena,, nää är riktigt besviken skratta inte en enda gång,, Hade verkligen sett fram emot den nya säsongen nää usch,, Hon som e med istället nu e hon som var med i Rally Brudar kommer fasiken inte ihåg vad hon heter,, men hon e ingen komiker och är inte alls rolig åhhh trråååk...

Ikväll kommer i alla fall Roast på Berns,, de ska roasta Henrik Shyffert idag wiee kan bli roligt=)

Hopp känner inget speciellt i magen än,, bara grymt tryck neråt samma som igår,, så de känns ju som att man e i slutet nu i alla fall,, men de är jätte svårt de här med värkar,, för vissa säger att de gör svin ont att man knappt kan prata och vissa har inte ens känt av sina värkar och vips har de vart öppna 9cm,, jag har liksom typ mensvärk som kommer från och till ibland starkare och ibland mindre men de har jag haft ett tag nu.. skillnaden för idag och igår är väl det där trycket jag känner,, annars känns de som alla andra dagar..

Har fortfarande inte börjat med klädhängaren tror inte jag orkar det idag heller,, blev änna trött nu...

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: martina

vart också riktigt besviken på nya säsongen:(:( förra var ju så jäkla bra dte kan man se om och om igenP:P de skulle ha behållt de gamla karaktärerna, nya tjejen e ju bara dryg:P:P

2009-10-27 @ 21:58:25
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0