Party Fredag=)

Hallojsan,, usch vilken natt,, aa inte var det för bebben i magen utan för bebis nr 2,, han fick typ ryggskott eller nåt igår kväll,, så han höll på och han börja frysa,, först fick jag ligga och massera han vanligt,,

Sen försökte vi somna men de gick inte,, så då fick mammi gå upp,, värme sin värme kudde,, sen massera jag på linement,, gav han värktabletter och även Te,, hehe aa vi höll på ett bra tag,,

Sen äntligen somnade han,, men han har hållt på hela natten i sömnen och bökat och rullat runt och gnytt aa jag vet inte allt,, hehe och när han vakna i morse,, "Åhh sjukt smärtan e borta typ" mmm grymta jag men jag har då fasiken inte fått sova nåt grrrr,,

Nu hade han dock fått tillbaka lite av smärta på jobbet så jag hoppas det går över snart...

SJälv har man precis slängt i sig lite frulle,, ska börja städa här strax,, för Patrik kommer en sväng idag,, men först ska killarna in till Haga då och testa en annan storlek på t-shirten haha blir tokig,, O nej vi var inte ovänner igår vi bara retar varandra även då han kan vara jäkligt frustrerande hehe,, Vi bråkar nästan aldrig faktikst,, eller a bråkar vi så e vi vänner på 5min sen,, har nog aldrig haft nåt bråk som varat längre än 15min haha,, jaja peppar peppar=)

Ikväll ska vi fira Jessie wieee,,, yes där kommer jag sitta fet som aldrig förr med massa fulla smala snygga människor,, Vet inte ens vad jag ska ha på mig?? En svart soppsäck kanske blir bra=)

Hopp lyckades inte pricka in några av mina datum 8-10 hmm nästa datum att pricka in då??... Nja har nog inget ju har ju några jag skall undvika dock.. den 19 då fyller Theo och Jerrys mamma,, då ville Theo ha sin födelsedag själv=).. Sen den 21 fyller Jerrys kompis Jonas år,, den 23 fyller min syster Cassan år och hon ville också ha sin dag själv,, kommer säkert föda på nåt av dessa datumen bara för att hehe..

Idag kan jag ju försöka knipa de ju trots allt 11/9 world trade center,, kanske inte e så roligt att förknippas med hehe

Nää om man ska börja plocka här nån gång då=)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0