Östra eller Mölndal??

Ja det är frågan Östra eller Mölndal?? Vart ska jag föda?? Jag och Jerry har vart ute idag och kört till båda ställena för att titta parkering och vart allt ligger och så.. Asså Mölndal ligger ju hälften så nära som Östra,, och Mölndal ska vara mycket mer mysigt och sådär.. Det enda med östra är att de har allt där om nåt skulle vara fel.. Men när jag frågad min BM så sa hon att de enda östra hade som inte mölndal hade var avdelning för förtidigt födda.. så egentligen så e de lugnt då... för de har neonatal (vetej hur det stavas) på Mölndal också..

Så vi funderar nog på att kanske ta Mölndal ändå,, Hmm aa sen får jag för mig att föda kl 16.00 nån dag,, så kan ju jag glömma att komma till Östra e ju fasiken bil kö hela vägen då haha..

Jaja vi får se,, var as nära på att krocka förut också på väg från östra,, har nog aldrig vart så nära,, nån jäkla idiot som får för sig att svänga in i våran fil när vi är preis breve hon blinka inte ens,, så var de en mur på andra sidan om oss asså det var mm från att vi krockade,, jag var så jäkla chockad,, sa inte ett ljud på hela vägen från östra till Toys r us i sisjön.. JAG HATAR  att åka bil,, finns så jäkla mycket idioter i trafiken,, aa de va rikigt äckligt asså,, jag tänkte bara nu e de kört liksom för vi låg ändå i 70km hade de smällt så hade vi flygigt som f*n...

A vi kom till slut till Toys R us,, köpte present till Theo=).. sen åkte vi till torget och köpte present till Jerrys mamma,, så jag har allt fått röra på mig idag med=) Såg en grymt snygg väska på Bianco som jag drömde om att kunna köpa,, hehe..

Så nu har äntligen lite fler gissat på datum=) wieee

Julia; 20/9
Madelene; 21/9
Anna; 24/9
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10

Så då hoppas jag verkligen Julia har rätt asså=).. Någon mer som vill gisa datum?? Vinsten är faktikst choklad,, och det kan man ju inte få för mycket ut av eller hur???

Hopp hur känner jag mig idag då?? Helt ok än så länge,, förutom att jag svullnat ännu mer nu,, Är dett möjligt?? Asså mina händer ser helt enorma ut,, får inte ens på mig en ring på lillfingret,, och de pulserar i händerna och fötterna hela tiden jag nästan känner typ allt vatten cirkulera där,,, jätte äckligt..

Var inne på Babyproffsen idag ocksp men köpte ingenting hehe höll i lite grejer men la tillbaka det=) hehe duktig jag är va.. Kan avslöja det jag höll i var,, en playmobil till vagnen, skötbordet, bilbarnstolen hehe,, underlakan till vagnen,, och gossedjur hehe=)

Nää nu ska jag nog vila en stund,, är lite pömsig gäsp gäsp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0