Oj gäsp

Aa verkligen oj gäsp.. la mig i soffan för att titta på tv,, somna som en stock hehe,, vakna av att Jerry ringde,, helt borta var jag,, så trött.. har hört att många haft det som tecken på förlossning asså att var super trött dagen innan,, hehe mm men tror inte de stämmer in på mig..

försöker piggna till lite nu,, annars kommer jag aldrig somna ikväll,, men gud sitter och nästan faller med huvudet hehe,, yeye då har man vart gravid i hela 269dagar shit asså de e ett tag asså.. nästan ett helt år känns de som,, och sen ska man amma,, hur kommer det sig egentligen att kvinna får ta allt det fysiska inom en graviditet?? Är det kanske för att vi är mer tålig än männen?,, Måste nästan vara så tror jag,, hade män fått genomgå graviditeter tror jag inte befolkningen vart så stor,, då hade de bara blivit en bebis per familj hehe,,


Jerry har verkligen hakat upp sig på att,, "Asså de e nästan värst för mig psykiskt då,, jag vet ju inte vad du känner" jaja lilla gubben kom och lägg dig i mammis knää så ska jag trösta dig haha,, Visst männen kanske får ta ganska mycket skit nu,, griniga kvinnor e ju inte så kul,, och sen får de ju även se sin kvinna i den mest osexuella situtaion som finns,, finns ju killar som aldrig tar i sina kvinnor efter en förlossning.. vilket jag tycker e helt sjukt a men ändå..Men om man jämför då, vad som är värst..


Vi kvinnor känner kanske asså de e ju olika för alla då,, men vi känner oftast nån slags smärta från dag 1,, vilken smärta känner ni killar?,, Jo kanske knytnävslagen på armen när ni retar oss för våra hormon svägningar. mm den smärtan går att undvika killar,, nicka och håll med,, annars skyll er själva=)


Hormonerna då,, att gå från glad,sur,ledsen,arg på 2sek,, de e faktikst jobbigt,, att inte kunna kontrollera sina trårar.. aa de måste vara jobbigt för er killar att se verkligen,, måste verkligen påverka er psykiskt när man gråter för saker som tex sylt locket inte går att få upp=),, Nää för istället ger vi er roliga historier ni sedan berättar för era kompisar=) Du kan fasiken bli kvällens kung bland polarna när du har en gravid tjej=)


Vikten,, jaa vi vet vi e gravida,, man ska gå upp då,, och ja man svullnar då,, men vadå bara för det skall vi tycka det är jätte kul att vara gravida?? Öhh nää även om världens finaste sak bor i en så e de inte så kul att se sin spegelbild förändras så mkt på 9månader,, gå up ca2 storlekar i skor,, få en haka som en pelikan så man nästan kan spara maten i hakan för att sedan äte de lite senare,, gropar i låren,, bristningar,, svullna händer så saker inte går att gräpa.. ja gud så kul killar=).. Hade ni gått igenom detta,, ojojoj ni hade nog inte ens gått ur sängen..


Visst man kanske inte ska säga ja du ser ut som en fet flodhäst,, men asså de låter så jäkla falskt,, "Nej men sluta du e så fin,, du e bara gravid du är jätte vacker" mm in my ass haha speglar ljuger inte killar=)


Mm sån har vi de anda typiska sakerna som illamåendet, halsbrännan, foglossningar, huvudvärk, trötthet m.m.m.. Vad kan ni killar jämföra med där??.. Jo har no otur kan killen ibland bli förkyld,, ojojoj då kan man verkligen inte skylla på att man e gravid,, för då går ju faktikst killen nästan igenom samma sak.. eller??


Aa nää får faktikst säga det att det är fruktansvärt synd om alla er karlar som har en gravid tjej,, jag lider verkligen med er,, vi är hemska monster=) haha,,


Men visst är det värt det??=) vad är 9månader av en hel livstid sen ingenting,, men i dagsläget känner jag mig som Sveriges största bitterf**** hehe.. stay away from the dog=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0