Noo baby=(

Noopp ingen bebbe,, usch börjar verkligen bli jätte tråkigt där här nu asså,, sovit för j*vligt i natt,, vart uppe minst 1gång i timmen på den jäkla toan,, ingen som vill sponsra oss med toa papper?? hehe..

Har vaknat några gånger med fruktansvärd värk i svanskotan,, vet inte om det kan betyda nåt,, men just nu letar man ju efter minsta tecken hela tiden,,, men har hört att har man ont där kan de betyda att man öppnar sig så man kan ju hoppas,, hade vart mysigt med en bebbe till helgen..

Ja idag ska ju Jerry på Dead by April på Stickey hehe så han blir nog glad om jag kan knipa tills i natt i alla fall hehe,, men han ska ha mobilen nära,, sen tar han ju bilen in och ska inte dricka nåt så de e ju lugnt så sätt,, vad ska en själv göra??.. Som jag känner just nu,, har jag lust att verkligen stor städa,, men tror ni jag kommer orka detta sen?? Jag är mycket tveksam...

Såg ju IDOL igår en riktigt bra kille e ju han här asså,, och detta nummer var faktikst lite roligt=)





Jäkla röst han har asså=)

Nää om man ska försöka sova lite igen då hehe,, nej jag går inte alls på rutin hehe


Kommentarer
Postat av: veronika

godmorgon! det är lungt med min tatto har inte fått bristningar ÄNNU... hoppas att det håller sig så. tråkigt med din men den kanske drar ihop sig fint efteråt! Har du också ont vid svanskotan? jag me, hoppas att det är ett gott tecken!

2009-09-24 @ 06:58:14
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Nej hans röst är då inte att leka med :D

2009-09-24 @ 13:13:13
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0