Myskväll=)

Godmorgon mm gäsp,, somna dirket när jag la mig i soffan,,hehe vakna dock av jazzmusik,, hehe trodde först de var min tv men den var ju avstängd,, och upptäckte att de var grannen som spela jazz på högsta volym och han/hon gör det fortfarande,, jag fattar inte hon som bodde här innan sa "åhh här e såå lugnt och skönt,, man hör aldrig nånting" nää visst de e så fruktansvärt lyhört här,, hör allt tycker jag,, jaja stackars grannar sen då när man får en skrikig bebis=)

Mm ikväll ska jag och älsklingen mysa till Fast and the Furious 4,, har redan sett den en gång den e jäkligt bra asså,, förutom en grej och ni som inte sett filmen LÄS EJ NU DÅ!!,,,

Ja hatar när folk dör i filmer,, som har en stor roll,, och här i dör ju vince tjej=( nää de gillar jag inte...

Jerry fråga om jag var sugen på nåt gott,, vilket jag alltid e,, men idag kan jag fasiken inte bestämma mig,, vet bara att jag e grymt sugen på vaniljsås hehe,, med vad de ska vara till vet jag inte.. ää jag kan lika gärna äta bara vaniljsås ur bunken haha=)..

Ska använda min lökskärare för första gången idag=).. Ska göra korvstroganoff till herrn nu när han kommer hem,, åhh ska bli så skönt att slippa stå och skära den jäkla löken=)

Yeye ska hoppa in i duschen nu så man är lite fräsch när mannen kommer hem,, åhh sen ska jag ta på mig mina grymt sexiga mysbyxor,, och hans förstora t-shirt så e man som ny=) haha,, mm de var nog längesen Jerry såg mig riktigt uppklädd från topp till tå.. med håret fixat och sminkning och fina kläder.. men orka nu liksom.. Han sa den värsta kommentaren i morse mm jag vanar er killar,,

Ja sa att jag måste raka mig under armarnam,,, jag har typ jätte fobi för hår så så fort de blir typ 2mm hår nånstans så måste de rakas bort jaja men i alla fall.. så sa Jerry "Åh jag får se?" "Nej sa jag aldrig" vet ni vad gubbj*vln säger då??!!!

"Du så som jag sett dig det senaste...." om blickar kunde döda!!! grrr,, han skoja ju såklart men,, Älskling hur många gånger har jag sagt,, man skojar inte med en gravid kvinna,, nää de här ska han allt få gott göra ikväll med en massage=)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0