MVC besöket,,,

Hallojsan,, sitter här med svetten i pannan har precis njutit av min chillicorncarne=) extra spicy nu för tiden haha,, Var ju på MVC allt var kanon.. mitt hb (blodvärde) låg på 113 de bästa någonsin för mig hehe,, och ändå har jag inte gjort nåt speciellt för att höja de,, men de e ju som sagt fortfarande väldigt lågt men för att vara mig var de högt=)

Blodtrycket var kanon,, magen var 35cm=) så hon sa att de ser ut att bli en normalstor bebis haha tur det=).. Hjärljuden låg för en gångsskull på 130 hehe vilket betydde att han soooov=),, de brukar ju alltid ligga på 150 annars och han bökar omkring hehe men idag var han lugn,, inte nu längre då men haha..

Jag frågade även om min smärta jag har i bäckenbenet,, så hon kände och det var som jag trodde,, han ligger rikigt långt ner och är fixerad så de är därför,,så hon sa att jag skulle ta det lugnt och gå lungt osv,, vilket jag redan gör,, går ju inte dirket ut och springer hehe.. Hade gått upp 2kg sen sist så där e de bra,, så vad e ja uppe i nu.. hmm 24kg jajamän 84kg stadig Melissa de e fasiken inget att leka med=)

Skrev även graviditetes sammanfattning som BB ska ha,, skrev att jag kan tänka mig vilken bedövning som helst att jag var öppen för förslag,, sen att jag haft lågt HB då och även lider av bäckenbesvär så de tar de lilla lugna med mig hehe,, sen att jag önskar familjerum så Jerry kan sova där.. och att jag såklart vill amma=)

Japp så nästa tid är om 2v igen då om jag inte redan fått bebbe då hehe kan ju hoppas,,

Yes sen åkte vi till mediamarket för att köpa 17again men va tror ni händer?? joo den jäkla filmen e försenad grrr blir tokig,, så vi köpte nån ny typ high school film och 2st disney filmer Micke & Molle och Den lilla sjöjungfrun=)

Vi håller ju på att ladda upp lagret nu fullt med disney filmer de gamla asså.. har en del nu faktikst=)

Ikväll blir det tv för hela slanten,, Jerry sitter redan där ute i soffan och slurprar på sitt tee hehe han ska antagligen jobba imon han e fortfarande förkyld men grabben kan ju inte ta de lugnt så han får väl gå då rå...

Yes TV ikväll ja,, först fotboll HEJA SVERIGE!!!! sen blir det Idol wieee,,, såg på reklamen att de kommer springa nakna killar i Göteborg aa de e la typiskt haha alltid vi göteborgare som ska vara värst hehe=).. Sen blir det fråga Olle dokomuntären=) hehe...

Nää nu ska jag krypa ner i soffan hos min snuviga man.. puss och kram=)

PS glöm inte Jessie Pessies födelsedag imon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0