MVC besök=)

Hejsan,, hemkommen från MVC då,, hon sa de min barnmorska att hon vart inne på min journal innan får att se så jag inte låg på BB men icke sa nicke,, här kommer det inga barn hehe..

Men allt såg bra ut blodtrycket var kanon,, hon såg dock att jag svullnat upp en hel del,, då hon hade problem med att få in min arm när hon skulle mäta blodtrycket hehe,, jupp magen hade hon också svårt att mäta då lillskiten levde rövare hehe hon klämde och kände hehe så säger hon "Jag tror jag känner stjärtskåran på han" haha hon e så skön min bm,, hehe,, aa så magen var nånstans mellan 36-38cm vi skrev 37cm,, så 2cm upp sen sist då=)..

Hjärtljuden låg nu som vanligt på 145 låg ju på 128sist då han sov men nu vart han vaken=).. Hon sa även att magen sjunkit rejält,, så förhoppningsvis slipper jag komma på mer MVC besök,, men nästa besök är den 1/10 så jag hoppas verkligen han kommer ut innan..

Jerry är som sagt grymt nervös att han ska missa sin tattoo tid men jag ska fasiken göra allt som står i min makt att han ska komma ut innan dess för det är om ca4v och så länge hade jag verkligen inte tänkt vara gravid till hehe..

Jag tog ju bussen till MVC den går ju precis utanför och stannar precis vid mcv,, så de e ju kanon,, men fan va de stank på den jäkla bussen asså,, de var en tjej som typ satt och käka nån jäkla jordnöts macka asså seriöst det vet ju alla att de luktar,, hur fasiken kan man med och sitta på en full buss och äte jordnöts macka nää fyy,, och gubben framför mig stank fimp aa asså jag höll på att dö.. tur att jag bara behövde åka 4hållplatser annars hade jag fått gå av..

Efter MVC åkte vi och hämtade filmkamran som vi fått låna av min kära morbror Peter=).. Måste bara köpa ett minnes kort till den,, det får Jerry göra imon,,..

Ikväll kommer Idol wieee=)... Nu ska vi äta middag Jerrys special köttfärssås=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0