Mmm

Hallojsan!,, Bara för att klar göra några grejer så JA! jag vet att man inte kan sätta igång sin förlossning,, att inte folk bara kan förstå att de ligger lite ironi bakom mitt "Få ut bebis projekt",, men när man går hemma som jag gör måste man ju få för driva tiden lite eller?? hehe..

Samma gäller alla dessa myter om pojk och tjej,, de finns ingen pojk eller tjej mage,, de där med snurra ringen går liksom inte heller,, eller pigment randen,, kinesiska kalendern allt är bara slumpen,, så e de bara,,

Ja för jag har nu ätit upp en halv burk pepparkakor,, även druckit basilika te,, hmm värkar nej,, sammandragningar ja men det har jag ju alltid,, så nää de hjälpte inte hehe...

Ska försöka hålla mig vaken ikväll tills Jerry kommer hem,, somna ju igår kväll men vakna när han kom hem,, är väldigt lätt väckt,, så då gick jag ju ändå upp och höll han sällskap=)..

På lördag är det ju lillfis Thildas dop=) spännande,,,=) Var ju och köpte present förra veckan så de e klart.. köpte en klänningen i veckan som de nog får bli=).. Och på lördag hehe ska jag fixa ögonbrynen,, har sparat ut mina nu får att få dem ordentligt gjorde för en gångsskull så de ska bli spännande=) Så kanske man känner sig lite snygg ändå=).. Kanske tom ska färga dem hihi..

Kollade precis på de dokomuntären om åttling mamman,, hon hade ju 6barn sen inna med så 14barn hade hon..

Helt sjukt,, och alla var med son provrör.. asså e de lagligt att göra då?? När man e ensamstådende?? Bara skaffa fler och fler,, Aa de levde i alla fall värsta kaos livet,, barnen var jätte olydiga slogs o hade sig,, hon hade massa nannys,, men orka liksom?? Varför skaffa massa barn du inte kan ta hand om? Förstår mig inte på människor som sätter massa barn till världen och sen kan de inte vara där för dem,, Varför?? Helt sjukt asså,. och ingen pappa hade de heller,, alla barn måste anser jag ha någon form manlig förebild,, behöver ju inte vara pappa i alla fall då folk kanske lever med samkön men,, man måste ändå ha en kvinnlig och manlig förebild,, de tycker i alla fall jag=)

 

haha och folk tycker jag har en stor mage??

Yeye ska titta på So you think you can dance nu=)

 

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0