Mm sovit middag=)

Mmm finns det nåt godare än att sova middag?? mm helt underbart.. drömde as konstigt dock,,

Drömde att det var dags, men jag var för trött för att åka till BB, så Jerry fick åka in haha,, Sen kom min mormor hem med bebisen som visade sig bli en tjej,, Hon hade fått namnet Jade på sjukhuset hehe men jag döpte om henne till Tindra då,, sen den flanellen eller fonallellen eller va de nu heter aa de hålet på huvudet de har,, den var i alla fall som en hatt istället haha

Sen skulle jag försöka amma,, men hon var hel konstigt och låg bara och rev sig själv på armarna haha,, aa nu börjar dessa konstiga drömmar komma tillbaka igen hehe

Vi har precis ätit lite nu.. blev ingen gourmet middag jag orkade inte gör nåt spec och Jerry e ju sjuk så de blev makaroner och korv=).. Nu ligger den sjuklingen på soffan igen,, aa de e inte lätt när män e sjuka,, de e sååååå synd om dem verkligen haha=) Joo men de faktiskt lite synd om dig mitt hjärta=)

Ikväll börjar ju IDOL=)=) wieee ska bli skit kul,,, hade velat bunkra om med lite godis men orkar inte ta mig ut=(...

Idag fyller min morbror Peter år Grattis grattis=) Men ingen bebis för det hehe,, men som han sa dan e inte över än.. men jag tvivlar på att han kommer ut denna veckan asså känns inte så... men man vet ju aldrig.

Nää nu ska jag krypa ner i soffan jag med=)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0