Mår inte bra=(

Nää usch blir bara värre och värre,, känner mig typ sjuk nu,, shit säg inte att kag ska bli dålig nu,, föda barn och vara sjuk?? Ingen bra kombination,, har ont i halsen känner mig febrig mår illa och ryggen gör ja som sagt för jävla ont!!!

Vill lägga mig i badet men orkar inte ens ta mig ur sängen,, så väntar på att Jerry slutar så han kan tappa upp ett bad när han kommer,, har tagigt 2panodil men inget hjälper,,

Första helgen på år och dar jag och Jerry inte har nåt planerat så ska man må så här,, jag hoppas att de är nåt form av tecken annars vet jag inte vad jag gör..

nää mår illa bara av att titta på datorn nu,, ska försöka sova lite om de ens går,, vadå bitter?? nej absolut inte..

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja dessa sambokilon e inte att leka med,, men förhoppningvis så gör du dig ev med hälften när knodden spurtat ut, sedan får d la blir en hel del barnvagns promenader för dig ;) Hoppas du får sova något... Kram*

2009-09-25 @ 11:32:28
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0