mår illa=(

usch vad jag mår illa,, skulle diskat egentligen men de fik bli sängen en stund innan,, uhh allt bara snurrar,, jaja e la en sån dag idag då.. och jag som tänkt göra potatismos och grejer mm får se om man orkar det nu då..

asså de e ta mig f*n helt sjukt vad allt ska kosta i denna värld,, vi köpte ju ny bil för ca 5månder sen och då fick ju vi en sån prova på försäkring,, jätte bra billigt o så.. och nu fick vi då den nya räkningen,, vet nu 14000kr året på halvförsäkringen???? e de konstiga eller?? då tar jag hellre bussen asså.. nää men jag satte mig och kolla på compricer.se mkt bra hemsida,, och hitta mkt billigare de e sjukt va de kan skiljas i pris,, den billigaste försäkringen där kosta 5400kr året hehe och innehöll precis samma.. de e sjukt asså.. aldrig att jag betalat så mkt för en bil asså..

aa de ska inte vara billigt att leva asså, och jag som hade tänkt att vi sedan skulle ha råd med två bilar mm visst hehe,, får nog bli cykel för mig va hehe,,

Nää men vi bor ju ganska centralt så egentligen behövs de bara en bil,, bussen går ju precis utanför vår dörr och går antigen dirket till Frölunda torg eller direkt till stan,, så vi har det nog bra ändå..

Nää nu ska jag ta mig en cola piggna till lite och sätta fart på diskandet och jag inte svimmar över värmen,,, en diskmaskin hade vart bra,, hehe vi skulle ju köpt de men bestämde oss för att vänta,, ibland ångrar jag detta beslut grymt mycket hehe

pusss

Kommentarer
Postat av: veronika

haha jag tror också på att vila! dom flesta föder ju på natten.. borde ju ha med vila att göra =P



äta,vila,äta,vila.... hoppas att du mår bra annars förutom tröttheten.. men det är väll en slags förberedelse för vad komma skall =D

2009-09-23 @ 14:53:58
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0