Magen

Här kommer bild på magen,, går ju in i v40 imon så kan lika gärna slänga upp en bild idag,, nu hänger den i alla fall de kan jag lova haha



hehe var tvungen att lägga upp en bild på mig och min nya t-shirt med hehe,, tänk va mycket ett klädesplagg kan göra,, mm de blir lät så när man inte kommer i så mkt=)

nä hä de gick inte hehe får göra det sen,, vi ska åka och stor handla snart,, jag sa de till Jerry att lika bra vi gör det idag i fall jag får för mig att föda så vi har mat när vi kommer hem,, men annars har ju jag världens bästa mamma och mormor som jag vet mer än gärna åker och köper mat sen när bebben är här=) hehe men vi får hoppas att en tripp till ica kanske sätter igång en,,, skulle verkligen vara UNDERBART!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vilken kalaskula : )

2009-09-21 @ 14:45:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0