Lite gladare=)

Hallojsan,, aa är lite gladare nu hehe,, har suttit med mina gossiga systrar i några timmar nu och bara snackat massa skit.. Var rikigt trevligt faktikst,, va riktigt längesen vi hade sånt snack hehe snacka om allt skratta som aldrig förr=)

Mormor var ju också här en stund,, fick två jätte söta bodysar och lite underlakan till vagnen och så=).. hon va så söt,, hon plocka undan här och diskade hehe hon tyckte inte jag skulle anstränga mig mer,, hehe gullig hon e=)

Så nu e man ensam igen,, men har ju haft fullt upp hela dan så nu ska jag vila lite...=) Pappa ska komma hit imon och koppla in tvättmaskinen=) wieee ska bli skönt att kunna tvätta när man vill,, osv ..

Har även börjat lite smått med mitt projekt få ut bebis nu hehe sitter och mumsar pepparkakor hehe de ska tydligen satt igång vissa,, jaja tiden får utvisa.. de skadar ju inte att jag ÄLSKAR pepparkakor.. speciellt och doppa dem i mjölk så de blir så där mjuka mmm det bästa jag vet=)

Här kommer lite bilder på magen=)





yes.. kan den bli större.. hoppas inte de hehe fast den hänger ju mer nu=)

Nää om ja ska slänga på tvn en stund då=)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nur är det banne mig inte långt kvar. Åh vad jag längtar! Har du några aningar om när han kan komma? :P Bara i fall du hade ens tänkt på det. Tror du han är en grabb som håller sig inne eller vill han bra ta sig ut? ;P

KRAM

2009-09-01 @ 19:14:03
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Anna

OJ! E de två där inne som gömmer sig? Jättemage =)

2009-09-01 @ 21:23:59
URL: http://annahaeggblom.blogg.se/
Postat av: Anna

OJ! E de två som gömmer sig där inne? Jättemage =)

2009-09-01 @ 21:27:04
URL: http://annahaeggblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0