Kramp

God morgon,, Usch har haft en jobbig natt eller morgon kanske vet inte vad klockan var när allt började med,, a toa besöken var som vanligt många,, men sen fick jag även kramp först i höger benet,, men det lyckades jag fixa själv,, mm somna om vakna kanske 15min senare då hade jag kramp i vänster vaden,, försökte med allt då strecka ut den osv,, men de gick inte över så de var bara att väcka Jerry,, han försökte första massera bort det men han kunde inte röra min vad utan att jag bara skrek,, så han fick hjälpa mig pressa bak tårna för jag hade ås ont att jag låg och typ hyperventilerade,, till slut gick det över,, men nu är jag fortfarande jätte öm och går och haltar,, mm livet e allt underbart ibland,...

Nää ingen lillskit i natt heller,, tror nog jag kommer gå fullt ut ändå=(.. Men imon börjar ju den riktiga nedräkningen hehe,, 10dar kvar imon så då blir det 10, 9, 8, 7 osv hehe kul=)

Har i alla fall bestämt mig för Mölndals sjukhus nu efter många om och men,, men de har tydligen exat samma vård avdelningar som östra förutom då för tidigt födda vilket vi inte behöver oroa oss för nu.. Mölndal ligger mycket närmare och skall även vara mycket mysigare=) Sen slipper vi åka så långt om de skulle skicka hem oss och vi får åka fram och tillbaka osv..

Aa såg fråga Olle igår,, handla om prostitution,, sjukt asså.. var en tjej i Danmark,, såg liksom bra ut,, hade en liten son o sådär,, hon jobbade som sån riktig exskort tjej och tyckte det var jätte normalt,, aa de va så sjukt va,, HOn sa ända andledningen hon skulle sluta var om hennes son nån dag skulle be henne eller om hon träffar en man och han ber henne sluta,, men först skulle hon diskutera det med dem för hon vill verkligen inte sluta,, helt sjukt,, fattar inte hur man kan jobba inom en sån här bransch frivilligt när man har barn samma med förra programet porr film,, skaffa inte barn då om ni tänker jobba inom sånt,, fattar ibland inte hur folk tänker,,,

Yes idag händer inte mycket,, Ska bara ta de lugnt,, Jerry ligger i sängen fortfarande och tittar på Iron man yeee hehe ,,,,

Hörs sen,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0