Killar=barn

Hallojsan,, fortfarande inget nytt om han där inne,, smärtan i ryggen finns kvar och sammandragningarna fortsätter=(..

Älsklingen kom dock hem med en liten massage boll som vibrerar som han legat och pressat på min rygg mm=),, snäll han e,, sen fick han äntligen tag på 17again så den har vi tittat på,, den var faktikst bra riktigt charmig och rolig=)

Sen skulle ju Jerry prompt få upp spjälsängen idag,, så när han höll på att leta efter en grej som skulle passa skruvarna så råka han skära sig på ett rakblad om "jag" såklart lagt ner i verktygslådan (har inget minne av detta kan vart jag kan inte vart jag ingen anning) aa han skar sig i alla fall,, och han börja hoppa och svära som aldrig förr.. Så jag sprang fram och tog hans hand under vatten och försökte lugna ner han haha.. och han börja skrika mer "Jag kommer få sy" a jag vet inte allt hehe lilla gubben,, så jag linda papper runt fingret på han och sa till han att håll nu hårt där.. så gjorde han det i ca10min sen fick mammi sätta på plåster och pussa på fingret haha så rolig han e trodde han skulle få åka till sjukhuset,, aa de e killar de.. får ju tillägga att det knappt var nåt blod på pappret sen heller=)

Ja ja vi fick upp sängen tillslut i alla fall.. hehe se svåra var bara hur vi skulle få på spjällsängsskyddet haha,, aa vi strunta till slut i det,, jag får ta det imon,, han ska ju ändå så inte ligga där i början=)...

Äntligen börjar alla serier igen=) One tree hill började idag wieee=) och sen kom London INK,, och imon är det Roast på Berns igen,, sen tisdag-torsdag IDOL=)=) Så nu kan man äntligen ligga och glo på TV...

Yeye ska väl göra det nu med,, glo på tv=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0