Katrin Zytomierska

Asså jag verkligen älskar henne hon e så jäkla grym,, läs hennes blogg, Katrin hehe..

Hon är så jäkla rolig,, och inte nog med det,, hon snackar så mycket skit om alla bimbos och så e hon tillsammans med Bingo Rimer haha aa jag tycker hon e stört skön i alla fall.. HOn är ju med i The voice varje torsdag också och berättar massa skvaller om folk hehe,, Sveriges svar på Perez Hilton kanske hehe,, nää hon e mkt grymare,,,
A ni måste bara läsa hennes blogg=)

Hitta en bild på Lindas blogg nu,, på valrossen Melle the Belle,, look and weeaaap....



fasiken ser ju ut som jag skall sprängas vilken sekund som helst usch asså,, hehe,,

Måste bara påminna om Roast på Berns ikväll också kl 21.55 ikväll roastar de Robert Gustavsson måste ses=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du é jätte fin min lilla melissa. =)

2009-09-21 @ 12:55:52
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0