KARLAR!!!!!

Åhhh blir galen på denna människa ibland,, här sitter han framför mig med sina jäkla damsugare (kakor) och ringer sin vän Patrik och avreagerar sig och jag tänker avreagerar här och nu..

Joo vi åkte in till Haga för att min man är så jäkla envis och ska alltid ha speciella jäkla kläder,, Så då åkte vi till denna affär,, så testa han storlek M och JAG tyckte den satt bra,, han fråga mig "Ska jag testa en mindre storlek?" jag sa då Nej jag tycker den sitter bra,, a så då köpte han den,, så när vi nu kommer hem så tycker han att T-shirten inte sitter bra aa och så börjar gnället...

Nu har han malt och malt i över en timme om hur det är mitt fel att han inte testa en storlek mindre och att han inte vill ha en vanlig t-shirt osv osv åhhhh blir tokig.. va fan han kunde väl testat S då?? men han påstår att det fick inte han får mig,, Nää för jag höll ju fast han eller vadå??

Då säger han "Men du såg så arg ut" men de gör ju jag jämt får ju jag höra nu åhhhh denna man vad ska man ta sig till grrrrrrrr,,, tur för han att han kan vara söt IBLAND,,,

Ja ha ja nu ringer han en till kompis Jonas,, för att berätta om denna hemska händelse haha Patrik stod ju såklart på hans sida.. Men alla ni här står på min sida va=)

Jaja jag fick i alla fall 2par skor det blev dessa=)

 



och så fick man ju 50% på de billigaste paret om man köpte 2st par så jag köpte ett par uggs för 100kr hehe älskar uggs så de va ju nice price=)

Fick massa massa sammandragningar när vi var ute nu.. Jerry blev lite "sur" för att jag inte vill åka till BB och kolla för han tror att jag inte känner någon skillnad på värkar och sammandragningar och förvärkar hehe.. SÅ jag fick sitta här förut och förklara i detalj hur en sammandragning kändes och förvärk osv..

Sen sa han "Men tänk om du sitter här nu och är öppen 7cm" haha aa tänk om då slipper jag ju ligga och kvida så länge på BB haha... nää men det är väl kanske inte så lätt för en man att förstå hur det skall kännas osv.. Men de e ju deras sätt att "Lida" under en graviditet att inte ha nån koll hehe..

Yes,, har nu ätit middag och ska snart hoppa i myskläderna och titta på tv.. Imon blir de fira Jessie som gäller,, får se på Lördan om det blir mys med familjen Widell,, annars blir de väl mys med mannen min istället.. Funderar på att gå på bio på söndag är så sjukt sugen på att se Sommaren med Göran hehe,, så jag skall försöka att göra detta,,får ge fasiken i colan bara=)

Nää nu ska vi se om man vågar vara i samma rum som sin arga man,, han och kläder asså ibland undrar jag?? haha

Puss


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman,, ditt skrivande är underbart ;)) hoppas allt e toppen... grymma skor,, du valde dem jag tyckte va finast... ´Ha en toppen helg... kram*

2009-09-11 @ 11:19:41
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0