Kan inte sova & har inte sovit..

mmm usch vilken natt,, vi somna väl vid 23tiden jag tittade på klockan igen ca 00.15 sen kl, 01.00, sen kl 03.00 sen kl 04.30,, sen kl 05,00,, kl 05.15 ringde Jerrys klocka,,, och nu sitter jag här..

har jätte ont i huvudet och känner mig allmänt sur och grining,, fattar inte varför jag inte kunnat sova?? mellan kl 00-03 berodde det nog på att bebis rörde sig sjukt mycket,, han hade vart ganska lugn på kvällen så han tog väl igen,, fick även 2värkar i natt vid 1tiden,, men de dog ut som vanligt,, men tror de var riktiga värkar nu i alla fall,, för det stråla liksom längs med ryggen svanken,, och höll i sig i ca 1min kanske lite mindre,,,

Fick även en värk igår kväll vid 22tiden Jerry var så söt,, han fråga "e den en värk" ja sa nja vet inte rikigt gjorde skit ont,, sen efter värken sa jag till han "att även om det var en värk kan de hålla på så här i flera dygn,, de e inte förens de e ca 3min emellan värkarna man ska åka in typ" då tar Jerry fram sin klocka och inväntar spänt 3min hehe men ingen mer värk,, ledsen älskling du får jobba idag=)..

tror inte Madelene vinner nån choklad heller nu=( Nästa datum är Annas,, på torsdag åhh snälla bebbe kom ut då=).. Eller i natt får du också komma hehe,, jag kanske ska gissa på i natt då.. så får jag unna mig en sista choklad bit innan bantningen börjar=)

Julia; 20/9-no winner=(
Madelene; 21/9
Anna; 24/9
Cassan; 25/9
Jerry; 28/9 BF dan
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10
Gabban; 11/10

Idag är det exat 1v kvar till BF känns sjukt,, snart har man vart gravid i exat 40v aa de e fasiken länge asså.. Går ju in i v40 imon,, då blir det även MVC,, får hoppas på att alla värden e lika bra som förra gången,, vill orka med förlossningen sen,, men med tanke på mitt låga blodvärde lär jag få äta de jäkla järntabletterna efter förlossningen också.. i alla fall ett tag,,,

Åhh vad ska jag göra fattar inte varför jag inte kan få sova,, man behöver ju sova nu innan man ska ta hand om en bebis,,jaja finns alltid dem som har det värre så varför klaga??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0