Inte ens en LÖRDAG????!!!

Åhh grrr va e detta,, kan man inte ens få sova ut en lördag nu?? Vakna halv 6 och var jätte pigg men ändå trött.. gick upp åt lite yougurt,, la mig igen men icke,, så nu gick jag upp,, orkade inte ligga och vända och vrida på mig mer,,

Idag mår jag lite bättre,, men mår fortfarande lite illa,, men tror jag ska ta mig ut idag ändå,, lite luft kanske gör en bättre=)

Sen måste jag bara diskutera denna Anna Anka asså seriöst,, va e de med Sverige?? Hon e ju faktikst jäkligt vettig,, de enda som kanske vart lite konstigt med henne är hennes kommentar om "avsugning" men hallå?? Är inte vi vana vid sånt vid det här laget?? Exempel Linda Rosing, Carolina Gynning och Natcha Pyere?? De har ju fasiken haft sex i tv!!

Kollade nämligen på svt igår på programet Skavlan,, då var Anna Anka där,,hon e ju stört skön,, och allt hon stämmer ju,, och det var ju inte direkt nya grejer hon tar upp liksom,, Hon pratar ju om att vi svenskar ofta förfaller i förhållanden,, och det är ju oftast sant,, Hur ofta hör man inte liksom,, "Ä jag orkar inte bry mig idag vi har ändå vart tillsammans så länge" osv sånna e ju vi svenskar,, Vi trivs i våra mysbxor och lallar omkring,, och sen skyller vi på att vi har massa barn,, jo men visst de tar upp tid,, men jag menar man hinner väl ta på sig kläder hehe

Sen pratar hon ju om jämställdhet,, åhh är så trött på denna jämställdhet,, tror fasiken bara det är Sverige som sysslar med den haha,, nää men vi tjejer är ju så hjärtvättade när det gäller det,, så så fort ens kille lägger sig ner så blir vi tokiga,, men de är ju nästan lite så..

Här i Sverige ska allt hushåll delas lika,,så e de bara,, men vem säger det?? Det är väl upp till var och en?? A jag tycker det är sjukt att Anna Anka fått så mycket uppmärksamhet,, hon säger ju inget vi inte redan visste,, hon råkade bara säga "avsugning" i TV,, ojojoj shit pommes frites asså,,






Kommentarer
Postat av: veronika

Ja tatton går ju att fixa till sen =D

Du, det börjar närma sig nu! Börjar fan bli lite nervös nu.. haha men ändå vill man så gärna att dom ska komma NU!



Skönt att du mår bättre i dag ;) (hoppas jag vinner tävlingen, börjar bli riktigt sugen på choklad hhihi)

2009-09-26 @ 09:04:39
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0