IKEA=)

Yes nu har jag vart ute och rört på mig=) wiee 1tim på IKEA och sen handlat mat... kom igen nu bebbe TITTA UT!!! hehe...

Fick köpt lite gott och blandat på IKEA som jag ska fixa med sen när gubben åker=),,, SItter nu och väntar på mat,, han gör sin underbara köttfärsås=)..

En till som gissade nu på tävlingen nu=).. Påminner återigen om tävlingen nedanför gissa födseln=)..

Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Sandra; 10/10

dessa datum är gissade på=)

Eftersom jag fått stränga order av min man att nu säga exat vad jag har ont så löd vår konversation så här alldeles nyss;

-Älskling, jag har molande mens värk just nu.

-Va?? Mognande?

-Nej molande

-Ja ha,, eller ja ha!!! Det kan ju vara värkar..

-Nej de är förvärkar

-Vet du det?

-Nja men asså

-Vet du det?

-Ja typ

-Men vet du det säkert? Hur vet du det?

-Jag har läst mig till det

-Ja ha,, aa men de kan bli värkar

-jaja

hehe,, så söt min bebbe,, han tror verkligen inte på mig...

Lägger upp lite bilder på magen sen,, Nu ska jag äta=)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bara för det ska jag gissa på den 1/10 :P

2009-09-15 @ 16:46:48
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0