HUVUDVÄRK!!!

Fan den kan ju aldrig släppa har tagigt panodil men det hjälper ju inte blir tokig,, ska nog slänga i mig några apelsiner..

Gabbisen är här hehe ovanligt va.. Smset löd idag "Kommer nu,, pyttipanna blir bra tack" haha jaa den damen,,

Är fruktansvärt svullen eller a vattenfylld idag tom Gabban såg det idag när hon kom,, hon såg det med en gång,, fötterna och vaderna e sjuuuukt stora och även mina fingrar.. de va dem Gabban märkte hehe,, magen har även sjunkt lite till,, så man kan ju hoppas att lillen vill komma ut nästa vecka de hade vart trevligt=)

Fick även min söta lilla body som jag vann på tradera idag hehe det står "My mom's a fox" hehe rikigt fint=)

Ska sterilisera nappar och nappflaskor nu=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0