Huvudvärk,,,,

Åhh har en fruktansvärd huvudvärk just nu,, Blev så chockad förut,, för jag har typ bara blödit näsblod hmm ca 3ggr i hela mitt liv,, och 2 av gångerna har vart under graviditeten när jag jobbat... Men idag när jag satt vi datan så börja de bara forsa från ingenstans aa jätte konsigt,, ja menar en vänna på IKEA skall väl inte göra så man börjar blöda?? hehe.. jaja,, shit happens,,,

Mmm vad ska man göra i tjugo minuter?? för de e då alla mina program börjar=) Först Unga mödrar=),, Sen Miami INK, Sen IDOL=),, sen var det nån film som jag glömt namnet på hehe,, jaja fullt upp med att ligga i soffan då=)..

Åhh kan inte sammandragningar var värkar istället?? Då hade jag nog fött för längesen..

Påminner om tävlingen åter igen hehe fattar inte jag har ca 40läsare men det är typ inga som gissar=) Tror ni mig inte eller?? NI kommer få choklad om ni gissar rätt jag lovar,, jag skickar den på posten i värsta fall.. Lovisa har i alla fall lagt till sig med sin gissning;

Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Sandra; 10/10

Ni andra läsa längre ner och gissa=)

Försökte raka bena förut så där lätt som de alltid gått innan,, när mna sitter i badkaret mm de gick ju nog nu.. haha missa på ett antal ställen,, får nog be Jerry om hjälp hedanefter,, ja jag vet man ska väl inte bry sig så mycket när man e gravid,, Men de e ju de där små sakerna som gör att man känner sig finare och för mig e de nyrakad ben,, hatar när man ser ut som en trollskog på bena=)

Imon ska vi åka och handla presenter Jerrys mamma fyller 45 på lördag,, och Lill skiten Theo fyller 2år=) Så de blir till Toys R us imon och inhandla något,, hmm kanske nåt som låter igen?? hehe vi får väl se Linda=)

Yeye ska ta mig nåt att äta nu=) Har ett grymt sug efter mjölk och mjölk produkter nu för tiden,, drickar typ 1,5liter mjölk om dagen helt sjukt,, inte så bra när man ska amma sen men förhoppningsvis försvinner detta när han ploppat ut,, Jerry håller på att bli galen av allt detta mjölk köp så idag köpte vi 4st 1,5liters haha=)

Yeye puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni skulel bara våga komma hit med något som låter ahahha. Helst inga bilar haha

2009-09-16 @ 07:29:58
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Frida

Hmm jag får väl slänga iväg en gissning då =)

Jag tror att herr Belin kommer ut den 6/10 =)

2009-09-16 @ 08:34:37
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0