Hösten är här??

Yes,, nu har det vart höst väder hela veckan så "sommarn" om man kan kalla de det,, är väl borta antar jag.. men lite gott de ändå,, längtar tills de blir riktigt mörkt och kyligt så man kan ha levande ljus och mys mmm,, älskar levande ljus=),,

Lyckades somna om lite igen,, shit känns verkligen som man är en robot som går på rutin nu,, vaknar vid 5, går upp kl 6,, äter frukost,, sitter här i ca30min,, ser på tv ca30min,, somnar om,, vaknar vid halv 11-11 går upp äter frukost igen,, sätter mig här,, diskar,, lagar mat,, lägger mig framför tvn,, hehe yes that's the life of a Swedish Frölunda wife=) haha i alla fall en gravid frölunda fru haha..

mm just det jag vägde mig ju igår oxå host host hade gått upp 2-3kg till,, kanske inte så konstigt med allt detta vatten,, kan ju säga så här börjar närma mig 90kg nu fy f*n asså inte så konstigt att min rygg e heeelt paj,, måste nu gå till nån sån där ryggknäckare sen asså.. nää nu får du komma ut tänker inte gå över 90kg..

Hur mycket går man egentligen ner den första veckan efter en förlossning?? mm de e frågan de,,,

yeye ska la ge mig på disken då=)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Första veckan går du nog ner runt 15-25 kilo. vattnet bebisen moderkakan mm mm

2009-09-23 @ 11:36:18
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är olika vad du går ner den första veckan, men de säger att man går ner rätt mycket eftersom du blir av med bebisen, moderkakan, mycket vatten m.m m.m.. Så du ska se att snart är du nere på dina vanliga kilo igen :D Nu börjar de närma sig med storm steg :D Hur länge sen var det proppen gick :)?? Kram

2009-09-23 @ 12:10:00
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0