Hemmafru javisst..

Hehe snacka om att man e hemmafru nu,, tvättmaskinen rullar, har diskat, bäddat i ordningen vagnen och städat undan,, japp=) duktig jag är va=)



mysigt va!=)

Sen ringde Gabbam till mamma och drog som vanligt en liten lögn om hur hon va här och tog hand om mig,,, hehe aa kan man kalla ligga på soffan och äta cocosbollar och kolla på OC att ta hand om någon hehe så har hon gjrot ett bra jobb=)..

Sen sa hon till mamma att jag var sååå sugen på pizza men att jag inte hade några pengar hehe,, mm det var verkligen JAG som var sugen hehe,, men men gossig som min mamma e fick vi pengar till pizza,, fast jag tog kebab med mos sååå himla gott.. försökte tvinga i mig en peparoni för att få igång förlossningen hehe men usch nej de gick inte.. ja hade stark sås i alla fall=)



så har fått upp gardinerna=) ska bara klippa till dem nertill,, även rullat ut mattan,, gå stolen har han fått ärva av sin söta morbror=),, fick även en sån hoppegunga med nalle puh på av Elias hehe..

Skrev även min förlossningsplan förut inte för att jag vill säga nåt speciellt men det kan alltid vara bra,, de enda som jag skrev som var vikigt var väl att jag inte vill sova där utan Jerry och att jag är spruträdd haha men kommer väl vara så borta att jag inte tänker på nålar sen ändå hehe..

Så lille bebbe om du vill får du gärna komma ut nu=).. Måste i o för sig hämta vaggan,, aa de får vi göra i helgen=)

 

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Silvia Persson

Jättefint!!

2009-09-04 @ 20:08:19
URL: http://famkaos.blogspot.com
Postat av: Linda

GUD va fint rummet blev.. och sprutor melissa é inget imot den andra smärtan..

2009-09-04 @ 21:35:35
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Michaela

ooh är det två stycken tattynallar på barnvagnstäcket jag ser? Vart har du hittat det någonstans?

2009-09-08 @ 10:42:17
URL: http://ellada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0